sommarn


gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jag åkte till usa, jag var i skärgården..

dog någon som stod dig nära?

nej

vilka länder besökte du?

usa

är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?

Jag vill ha sol och värme

vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?

14 juli

största misstaget?

hm...

har du varit sjuk eller skadat dig?

nej inget allvarligt, men nu har jag ont i foten hah

bästa köpet?

måste nog vara min ipod

vad spenderade du mest pengar på?

jag spenderade en hel det i usa

gjorde någonting dig riktigt glad?

alla bilder som jag har tagit blir jag glad av

vilken låt kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?

all summer long

var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

GLADARE

vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?

solat

hur tillbringade du midsommarafton?

i fagersta
favoritprogram på tv?
i sommras? annars desperate housewives :)

bästa boken du läste i sommar?

läste ingen som jag fasnade för super mycket

något du önskade och fick?

många minnen

något du önskade dig men inte fick?

tror inte det

vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

var på grönalund

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mer sol och värme

hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

vanlig

vad fick dig att må bra?

alla mina vänner och min familj

vem saknade du?
emilia <3

de bästa nya människorna du träffade?
kommer inte på någon nu :)

sommarens hetaste?

iiiingen

sommarens besvikelse?

vädret i sverige

sommarens bästa?

usa

sommarens sötaste?
mina vänner

sommarens bild: jag lägger in några  (går att klicka på)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0