Jag vill åka tillbaka till usa

Godmorgon Skulle ha gått till skolan idag men sen när jag vaknade hade jag värsta hostanfallet och hade ont i halsen så jag stannade hemma idag med. Imorgon har vi studiedag då ska jag öva på herkules med alla, så då måste jag vara frisk, annars åker jag dit iallafall. Juste jag ska på yoga imorgon också, jag har glömt och säga det men lisa och jag ska börja på yoga haha. Man blir jätterastlös när man är sjuk, iallafall jag, man kan ju bara sitta vid datan och titta på tv. Ska titta på top modell snart det är en jätte gamal repris men iallafall :)


Just nu vill jag inget mer än att åka tillbaka till usa, jag kommer flytta till florida när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0