herkulesdag

godmorgon alla fans haha
igår efter janice åkte hem så titta jag på idol men man får ju typ bara se dom som suger, men det hör väl till eller något. jag har sooovmorgon idag så jag kunde lika gärna ha gått upp nu men nej, här sitter jag klar att gå till skolan. ska lada min ipod som ella måste ha lyssnat på hela dagen igår för battereiet är heeelt slut. undra om jag får lyssna lite på min ipod idag. haha. idag har vi "herkulesdag" dans,  sånd och drama. vi ska göra små musikaler som får vara typ 10-15 minuter långa.  jag är med ella elisa eve jonna lisa sonja. det kommer nog bli jättebra. slutar runt fyra idag, kanske åker hem och pluggar om jag inte fårför mig att göra något roligare. bloggar nog ikväll, måste bli bättre på det här nu.


världens godaste bullar av janice och olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0