förlåt för otroligt dålig uppdatering

hej alla små får, haha var bara tvungen att skriva så :) idag har det flytit på bra i skolan, elisa har visat sin "saknade pusselbit" det ser jätte äkligt ut haha, kanske får ta kort och visa? hah imorgon är det idrottsdag., jag var precis och handlade matsäck och pappa skulle bara göra en grej emellan sen skulle han hämta mig vid affären men han glömde mig, så där stod jag med en liten kofta och värmde mig på kycklingen :) förra gången när jag vandrade till paradiset så hae jag helt fel skor så jag fick blåsor, så den här gången ska jag ta ett par riktigt bra jogging skor. hittade massa bilder från den dagen också, kan visa :) hej då <3


världens bästa och sötaste emilia och ella <3 (lägg märket till emilias snygga kylväska)
   
   
(bilderna går att klicka på)

Kommentarer
Postat av: emilia

haha ofta olivia :D jag är så jävla het på alla bilder!

du är världens bästa sötis, så det så

2008-09-29 @ 22:13:05
URL: http://www.moaemilia.devote.se
Postat av: Anonym

hej hej

2008-09-30 @ 14:38:08
Postat av: olivia

haha, ah med visst? du är söt vad du än gör :) världens bästa brunis <3

2008-10-01 @ 18:50:47
Postat av: Janice

min hand :D (bilden på elisa hahahah)

2008-10-02 @ 21:49:57
Postat av: olivia

hah coooolt janice :) <3

2008-10-04 @ 15:48:36
Postat av: Robert Nehmé

Idag finns det hur många olika företag som helst som har börjat med "rosa produkter" för att få sin försäljning att öka. Företagen går i plus och vi gör en god gärning när i konsumerar. Frågan är bara, kan vi människor inte skänka pengar för en god gärning utan att få något tillbaka eller måste vi hela tiden få något materiellt tillbaka för de pengar vi lägger ut?







Xoxo // Robert Nehmé

2008-10-16 @ 16:00:37
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0