min fredag

hallååå,
det har vart dålig uppdatering på senaste tiden, förlåt. igår var det äntligen fredag igen och den tillbringade jag med emlia, elisa, elicia och lisa, så var berädda på ett långt inlägg nu. haha först började med att vi slutade vid typ 3 efter träslöjden. vi satte oss i datasalen och spelade bubbeltrubbel, sen kom amanda och mötte emilia för att dom skulle iväg på yoga. elicia hade redan åkt för hon jättelänge, och jag hittade ne ny kompis vid datorena i skolan hon satt och prata jätelänge. tillslut sa jag: vem pratar du med egentligen? då blev hon helt tyst hah. sickade inte lisa jag eller elisa spela mer så vi gick till max och åt lite. sen åkte vi till eriksdalsbadet där amanda och emilia hade yoga, vi satt och vänta jättelänge och prata och tillslut kom dom. dom berättade att det var en kille som är typ störd som låg och tittadee på dom hela tiden, så jag ville vänta och se när han kom men det ville inte någon annan så amanda lovade att ta kort på honom nästa gång haha. sen åkte vi vidare till konsum eller något där vi skulle handla godis och annat, vad tror ni att jag gör? nej men jag tappar heela godispåsen på golvet och aaaallt godis åker ut på golvet, haha så vi fick börja om. sen åkte vi hem till mig och åt hamburgare. sen mötte vi elicia och hennes farmor hade köppt chips och toblerone till oss så himmla gulligt. så vi satte oss i soffan med allt gott och tittade först på vännerl sen ville vin se oc så vi bytte till det  istället. vi hade jättemysigt och kul. och gick och la oss kanske vid halv tre eller något kanske? men jag och lisa va jättepigga hah. och sen imorse ringde amanda emilia och det va värsta ringsignalen så alla vakna hah.  så vi gick upp och tittade ännu mer på oc och sen åt vi frukost. emilia och elicia var tvugna att åka för dom skulle vara på gullmars 12. men elisa och lisa var kvar och vi tittade på oc. sen kom mina gamla grannar och lisas mamma så lisa åkte hem och sen efter ett tag åkte elisa hem också, jag visste verkligen inte att mina gamla grannar skulle komma så jag och elisa låg i pyamas. så nu har vi ätit middag och dom andra tittar på fotboll. inget som intresserar mig. jag hade verkligen jätteroligt tack vare dom bästaste personerna i hela världen. tack tack tack ni är underbara,  ska titta på tv nu ses sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0