en dag med emilia och olivia hah

hejsan :)
jag har inte har skrivit på jättelänge, och jag kör väl med samma ursäkt som alla andra. det är faktist jättemycket i skol, n nu, egentligen ska jag sitta och plugga nu men emilia tvingar mig att skriva så jag gör väl det.
i skolan har allt gått bra, idag var det måndag som vanligt gick det segt och långsamt fram. efter skolan åkte jag och emilia till medis, vi hade bestämt oss för att plugga. hur tror tror ni det gick? haha. vi satte oss på waynes coffe, jag hade sag till emilia att hon kunnde gå in på datan där för att jag trodde det. fast det gick inte så det är en ursäkt för att vi inte plugga, fast vi pluggade lite iallafall. jag beställde en liten chai latte. och emilia en stor latte. haha det var bara det att den var verkligen stor. tänk er en skål? hah iallfall. vi satt och prata lite om importent stuff, hah nej men det kan vara viktigt det också. sen blev det mycket skojande också emilia och jag har verkligen samma humor så vi sitter och skrattar hela tiden. och det värsta av allt är ju att båda skrattar åt sig själva. vi satt och asgarva åt en kille och en tjej ( man och kvinna) som  satt och höll varanndra i handen, ni vet så där när en sitter vid ena sidan bordet och en vid den andra och håller varanndra i händerna på  bordet. och sen började killen gråta haha. sen spelade vi in en film hah, emilia och jag har telefoner i handen :) ingen fattar va? aja sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och ska plugga :( ses sen nästa gång någon övertalar mig att blogga hah :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte mycket till plugg med andra ord, hm

2008-10-21 @ 13:26:07
Postat av: olivia

anonym: fast jo vi pluggade lite på ett papper som vi har gjort, men nu är jag ändå klar med allt så du behöver inte oroa dig :) haha

2008-10-21 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0