olivia jonna lisa

heeeeeeej igen, det känns som att jag inte har bloggat på jättelänge.
idag så vaknade jag vid 6. jag klädde på och fixade iordning mig sen fick jag skjuss till skolan. först fick juag typ kuta upp för alla trappor fför att inte komma för sent, men våran lärare var sen så jag sprang i onödan. på spanskan skulle vi typ ha uppspel på någon teater, och vi lämmnade in våra spanska böcker! äntligen mäsker man att allt börgar ta slut. haha.

sen efter det fick vi reda på att det inte var någon  gympa. så jag lisa och jonna gick först iväg till luma parken och gungade  påä jättegungan haha lisa höll på att rammla av. sen efter det så gick vi iväg till vattnet där vi satte oss och åt på världens mysigaste café. jag vet inte vad det heter men mysigt var det. när vi satt där så såg jag att båten kom så alla vi kutade för att  hinna med den, för att jag ville till andra sidan. men sen så ångrade vi oss så vi gick till "tårtan" istället, där tog jag jättemycket kort, och så masserade vi varandra lite. efter det så skulle vi samlas i lumaparken igen för vi skulle fika med våra dans och sång lärare, för att det var sissta lektionen. när vi va där kom jag på att jag hade glömt min no-bok i skolan så jag och lisa gick och hämtade den. när vi kom tillbaka så stog typ hela min klass och bråkade med några fjoooortispojkar från sjöstadsskolan, dom spottade i janice skor fatta vad äkligrt sen slog dom typ rebecca och grejer. så  våran fröken madde blev verkligen as sur och gick in och pratade med deras lärare. så vi flyttade till en annan plats och där sjöng vi haha.

efter det så åkte jag hem, när jag kom hem var pappa redan hemma han hade åkte hem erter lunch. jag satte mig i solen ett tag ich sen när jag kom in såg jag att jag va lite röd på kunderna och näsan, och vet ni? jag fick lite fräknar, haha. sen åt jag middag och nu ska jag sätta mig och plugga till no provet som är imorgon.

image32
jag och jonna pratar, hah

image33
efter ett tag va det inte lika kul :)

image34
jonna gör ett hjärta med händerna

image36
våran lunch

image39
jag hoppar haha

image37
olivia jonna och lisa

image38
tazan tååår, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar lätt?? Gå in på min blogg och kolla senaste inlägget då! =)

Lycka till!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-29 @ 18:31:13
Postat av: Ida Frank

Säljer en massa underbara kläder i min blogg. Ni är välkomna in i en kategori som heter (KLÄDER?). Där samlas alla godingar som jag har att sälja. Även om du inte tycker om något just nu så kanske du tycker om något imorgon, eftersom jag lassar på med nya saker ofta. Jag har just nu en underbar blus som kostat runt tusen kr till salu för endast 150kr. Jag har en söt rosa polotröja från Polarn&Pyret till salu för en hundring. En söt svart blus för 50kr. En hårig väst som kostat runt femhundra kronor till salu för DITT BUD. Och sen söt svart klänning för 100kr. Jag skickar sakerna var som helst inom sverige för samma summa. Jag finns på [email protected] det är min msn om du vill prata där eller så är du välkommen in i bloggen, www.ifrank.blogg.se
Hör av dig. Kram!

2008-05-29 @ 18:33:47
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Anonym

haft en bra dag?

2008-05-29 @ 18:39:56
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-29 @ 18:42:12
URL: http://joonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0