söndag

hej jag heter olivia och jag hatar söndagar.
imorgon är det skola, nej jag vill inte börja i skolan igen kan man inte bara vara ledig typ hela tiden? haha
 juste förlåt för att jag inte har bloggat på hundra år, jag vet inte vad jag har gjort, haha. idagh gick jag upp tidigt för att kunna sova ikväll, åt frukost (ovanligt mycket) och tittade på dum och dummare. haha världens ruuuligaste film, nej men nästan, seriöst dom är så jävlarns  dumma, haha sitte nästan och skarattar nu, haha. aja, sen rensade jag min garderob och tog fram alla sommarkläder, gud vilken sommarkännsla, nästan iallafall, man tänkte lite på sommaren. är det bara jag som vill ha sommar? sen åt jag lunch, och nu sitter jag helt enkelt här framför  datan,m ska kanske ut och äta med familjen ikväll. mysigt. vi får se om jag bloggar mer ikäll isåfall ses vi,
hej då lov och hej skolan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0