lista


DIN KLASS:

vilken skola går du på : kulturama
i vilken klass : 7b
trivs du i din klass : jupps, värdldens sämsta skola, men världens bästa människor
hur många killar går det i din klass : 4 tror jag
hur många tjejer går det i din klass : 28 typ, haha
vem/vilka är du med på rasterna : aaaalla
har du pussat nån ifrån din klass : inga kilar nej? haha
har du kramat nån ifrån din klass : men nej? haha jo såklart
har du haft sex med nån ifrån din klass : oj fast nej

DITT RUM:

har du egen dator : aa
är din säng normalstor : aa, fast jag vill ha en bamse stor
har du några tavlor som hänger i ditt rum : nej, jag tog bort det igår
vad är det för färg på ditt lakan : vitt, lite lila också
sover du med något gosedjur : aa tre syycken tror jag
hur många kuddar sover du med : 4 minst, haha

SMINK:

vad använder du för smink : lite av varje olika :)
äger du en mascara : javisst
äger du täckkräm : jupps
brukar du borsta ditt hår : nja, jag ska inte ljuga inte alltid
använder du diadem: nej, förut gjorde jag det men inte nu längre
brukar du ha håret i en hästsvans : ibland
brukar du ha flätor i ditt hår : nja, inte ofta men det händer
använder du hårspray : ibland
använder du mousse : nej

IDAG:

vad hade du för kläder på dig idag : har haft pyamas hela dagen
vad gjorde du idag tittat på film, tagit det lungt typ
har du pratat i telefonen : aa
vad var det för färg på dina strumpor : svarta just nu

JUST NU:

är du inloggad på msn :aa, fast det är inga roliga inne, förlåt alla som är inne :)
vad har du för kläder på dig : sa jag intye det? haha pyamas
hur ser ditt hår ut nu : just nu är det inlindat i en handduk
är du trött på just nu : nej inte så, kanske lite
vad är du inloggad på just nu : playahead punkt se haha och msn, blogg
vad är klockan just nu : 21.56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0