jag vet inte

image16Men tjenare bästisar, hur mår ni? idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
vi får se helt enkelt. behöva åka in till stan och köpa en grej, och sen fyller
min pappa år den sissta mars. fast mamma och amanda har även säga att på vissa sms kan jag inte svara på, bara typ varannan, min mobil är heeelt cp. så ni måste ringa i stället för då kan jag svara, tror jag? haha. ni får prova att ringa mig sen :) min lillasyster sitter och chattar med mig, hon är liksom i rummet brevid as jobbig. jag vill träffa alla mina kompisar igen, dom saknar jag mest, skolan behövs inte, bara kompisarna. haha. jag vet inte vad jag ska skriva mer, och jag vill inte se om inlägget ser bra ut för förra gången när jag förhandsvisade så togs allt bort, inte kul. så om det ser  helt vrikat ut så vet ni iallafall varför. puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0