idag åkte agnes till teneriffa

image13godkväll alla. jag sa ju att jag skulle skriva ikäll, haha jag håller vad jag lovar det lovar jag, fast nu ljög jag haha. jag har precis klivit ur duchen, det fick bli en snabb dusch helt enkelt. har pluggat idag, det var duktigt gjort av olivia haha. i veckan har jag inte gjort något speciellt eller jo, jag hade solokonsert. jag hade i onsdags, vi fick gå vis ett från svenskan och repa,det gick inte bra för mig på repen så jag visste inte om jag ville vara med, men malin, elicia och bella ba: om inte du sjungen så sjunger inte jag, jag ba: haha fast jo. då blev det ännu svårare att välja, men jag var med till slut, alla var värkligen jätte duktiga, och emilia som typ aldrig sjunger sjöng! hon var hur dktig som helst, man fick gåshud jag lovar. alla var bra! så att ingen tar illa upp nu. haha. efter det fick jag sjuss hem,

och på tosdagen var det romme! gud va jag har längtat. jag gick upp kvart i sex, sjukt tidigt. klädde på mig och papi sjussade mig till skolan var väll där vid halv sju. på bussen satt jag med lisa dit och hem, för vi delade matsäck och allt så det var lika bra, haha. i romme var jag feg i början men det var typ ett år sen sisst, jag började med dom blåa och sen röda  ock svarta, lisa hjälpte mig, men i dom svåra åkte jag typ störslopp, haha där ser du jonna jag åker alltid störtlopp, jag är typ bättre en det är och åka sicksack. sen åt vi lunch hamburgare, den var inte god men jag tryckte i mig den
iallafall. sen åkte jag med lisa, cicci, agnes. cicci var fast besluten om att inte åka några svarta backar, sen så sa jag något till henne (minns inte vad jag sa)  som gjorde att hon ändrade sig, så hon åkte med oss i svartsarna, haha ni tycer det här är jätte tråkigt va? haha, det skulle jag tycka. ..  på bussresan hem satt alla och var trötta vi tittade3 på film på båda resorna kommer inte ihåg vad den sissta hetter typ caoty girl eller något? hjälp! men jag pratade på som vanlig stackars linda satt och pratade med henne hela vägen, men jag var ganska tyst för att vara jag, var väll nervös för att bussen skulle välta eller något, hah. jag åt min matsäck och var nöjd, tre timmar tar det till romme det är ganska långt igentligen, mnne man får tiden att gå, sen kom papi och hämmtade mig på kvällen och jag sommnade typ jätte snabbt när jag kom hem sen också, haha godnatt alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0