vad visste ni inte om mig?

kan du leva utan smink: a absolut

Data eller tv: jag måste säga datan, man kan  ju titta på tv där också ;)

Vanligaste färgen på dina kläder: oolika

Jeans eller mjukisar: jeans är finast men mjukisar är skönast

Du tränar: inte

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: superduper glaaad haha

Kläder just nu: shorts och ett linne

Vad sa du senast: får jag måla?

Hur många kuddar sover du med: 6

Morgon- eller nattmänniska: båååda mest natt

Sparare eller slösare: slösare

Bästa film: jag vet inte

Bästa serien: desperate housewives och oc när det fanns

Bästa bandet: inget

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: nej  inget som jag vet om iallafall

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: va? eller a

Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag vet inte

Bio eller promenad: båda

Är du kittlig:  naeej haha jooo

Stjärntecken: skorpion

Rädd för insekter: jaaa

Äckligaste insekten: orm eller det är kanske ingen insekt? haha

Det här är jag bra på: att vara glad

Bästa bok: i taket lyser stjärnorna

Vad vill du jobba som? Ingen aning

Chips, morötter eller godis? godis

Pizza eller hamburgare? hmm

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag vågar inte haha

Stökigt eller välstädat? (ditt rum): alltid stökigt

Gungar du på stolen? det händer

Vilken hand håller du gaffeln i? höger

Gillar du att sjunga? om det inte måste låta fint ja

Vad lyssnar du på just nu? fåglarna, jag har öppet fönster

Använder du knark? usch nej

Kaffe, te eller inget? smultron te

Tänker du svara nej på den här frågan? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0