hemma

hej alla, hum mår ni?
vi bestämmde oss för att åka imorgon, som planerat. idag har jag hunnit följa med mamma till tyresö centrum vi skulle handla lunch och böker till flygresan. jag köpte en bok som heter tillsammans.  vi har läxa över sommaren och det är att läsa två böcker jag har redan läst ut så dumt. så det här blir min sissta :) heeelt ointerissant haha. ikväll ska jag till emelie och felicia med familjen så jag hinner inte blogga. har ni märkt att jag har börjat blogga ovanligt mycket. det gör jag alltid när jag sagt att jag ska sluta. ha en bra dag puuuuss


Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 12:17:08
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0