torsdag, glad alla hjärtansdag,<3

hejalla bloggläsare, tack för att ni läser den mest tråkigste bloggen i världen, <3
idag väckte mamma mig försent så hon skjussade mig till skolan, först spanska, gick jättebra, sen gympa, hah titta idag hade vi typ cirkustema, och man fick jonglera cykla på en enhjuling och sånns haha, det va faktist roligare en vad jag hade förväntat mig att det skulle vara, sen lunch äkligt säger jag bara, efter det så gick lisa och rösta påå en msr och mr valentine, haha  hon skrev typ 50 lappar, och gissa? jag och min fröken andreas blev det, haha aja efter det så hade vi dans, sång och sisst drama. sen gick jag med jonna och  väntade på max  hon bjöd mig på en pomesfrites,m tack jonna :) eftre det lämna vi henne i centrum, och nu är jag hemma,
<3

Kommentarer
Postat av: agnes

haha olivia det va jag och lisa som skrev alla lappar.
du bah fröken andreas haha, jag trodde han va kille? (: du skrev typ på första inlägget i den här bloggen att det är nån som har bytt ditt lösenord, men du vet när jag skulle fixa din blogg förut för att göra
den lite finare så fick ju jag ditt lösenord.. så jag testade nyss om du hade kvar det och ja det hade du. så fråga mig i skolan va lösenordet e för jag kan det utantill haha.
jag älskar dig

2008-02-15 @ 16:48:03
URL: http://enagnes.blogg.se
Postat av: olivia

haha, oke det ska jag göra,

2008-02-16 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0