tisdag

hej alla glada, och alla som inte är glada :)
idag började det med att mamma ( min väckarklocka) kom och väkte mig vid typ halv sju, jag gick upp kvart i trorr jag? sen åt jag fruktsallad och fil, överraskande gott så där på morgonkvissten. jag klädde på mig och fixade lite. sen fick jag vänta. hah jag blev klar jätte snabbt och det hör liksom inte riktigt till vanligheten.

jag kom tidigt till skolan typ en halvtimme tidigare och jag tordde att jag skulle vara själv men där i soffan satt ju lilla cicci, haha. vi pratade lite sen kom alla typ.,  vi hade först svenska som gick bra, vi fick läxa till imorgon, och ja du hörde rätt . EN dag på oss att öva in 15 ord? aja, vi fick, öva lite sen läste vi något i tidningen vi har tidningstema, tror jag, haha. sen va det dags för stuga där allt fläöt på. sen lunch (jätte ekligt) gryta med klumpar i. sen hade vi musik tror jag och jag spelade lite pianoi hah det gick faktist bra.. sen bild där jag ritade av rebecca somn jag sedan va med, innan vi gick hem till henne så gick vi in till min mammas jobb hon jobbar som dagisfröken, och där va det en jätte rolig kille som jag inte minns namnet på just nu, haha hanm kasta typ en boll rakt in i mitt ansiktre och så? haha en gick vi hem och laga mat  och precis när vi skulle äta kom min papi så jag fick typ slänga i mig maten, känndes lite otrevligt, haha. och nu sitter jag bara här ska titta på tv snart, är det något bra på tisdagar?
<3
image2

jag och rebecca fast det här va inte idag ..

Kommentarer
Postat av: ELISA :D

hahah fyfan vad det var kul :)

2008-02-13 @ 20:11:56
Postat av: olivia

bara det att vi ramla av typ hela tiden,haha

2008-02-16 @ 14:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0