sportlov

hej alla, bara så att ni vet har tydligen inte sportlovet börjat fören på måndag, men skit samma, i min blogg är det iallafall sportlov, hahahoppas att alla mår  bra, det gör jag, är bara liiiiite trött. men man ska inte klaga. vart är alla?  jag fattar inte tt nästan precis alla inte är hemma? aja får väll vara själv hela sportlover då, haha nej jag skoja. jusst nu sitter jag i mitt rum med pyamas, har inte orkat att klä på mig ännu. får göra det när farmor och farfar kommer. jusste jag har bäddat till dom, med massor  med fina kuddar, haha applåder tack?! jag lägger nästan aldrig in några bilder, men det är för att jag inte vet hur man gör så att bilden är liten och när man klickar blir den större, kul liksom med en stor bild i inlägget, haha nej, jahg anntar att agnes får hjälpa min imorgon. jag trodde först att det var måndag idag, men sen kom jag på att det är söndag, jag gillar inte söndagar, jusst för att man ska gå till skolan dagen efter, och måste gå upp tidigt på morgonen för att kunna sova iallafall lite på kvällen. men jag vet.. det är sportlov, men ändå man har "söndaskänslan" där iallafall. ska kanske dra upp rullgardinerna och kä på mig nu, vi ses sen alla och om du läser min blogg avslutar jag alltd med ett hjärta så här kommer det :
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0