onsdag

godkväll :)
jag mår bra, hur mår du?
jag har precis hoppat ut ur duchen. idag gick allt i skolan snabbt, efter skolan åkte jag med lisa hem och vi joggade typ haha, jag vet inte men när jag stod vid tvårbanan så såg jag en som sprang, och jag ba<. jag vet vad vi ska göra, vi springer! lisa ba: okej? hahaså vi sprang i trekvart, en appålåd? sen efter åt vi päronbåtar i stället för äppelbåtar.. papi kom och hämta mig eftyer det. sen när jag kom hem kom jag på att det är alla hjärtanddag imorgon PANIK!  så jag gjorde en överraskning som jag berättar imorgon, efter att ha ägnat typ en timme åt den greje, hoppa jag in i duchen och så som jag skrev tidigare.. :) nu ska jag strax eller det är ganska långt kvar iallafall, jag ska titta på topmodel 9. hoppas att det blir en bra sesonng eller vad man  ska säga. haha hoppas att ni haft en bra dag
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0