första listan

1. Vilken svordom använder du mest? jag svär aldrig? haha
2. Äger du en iPod? nej,
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? mamma är min väckarklocka
4. Hur många resväskor äger du? typ en,
5. Använder du flip-floppar? på sommarn
6. Var köper du dina matvaror ifrån? vi handlar på ica maxi
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jag är lungt med på den, fråga mina kompisar, haha
8. Vilken var den senaste filmen du såg? jag tittade på sisssta sesongen av oc
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? kompisar
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle spara så mkt som möjligt, kläder
11. Har någon någonsin kallat dig lat? jag tror inte det
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? neh
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? jag vet inte, lyssnar inte på skivor 
14. Vilket är världens bästa band just nu? lyssnar inte på band
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? eh aa, fast det säger jag inte
16. När var senast någon stötte på dig? hm, haha
17. Vad åt du till middag senast? lassange
18 Använder du huvtröjor? ja ibland
19. Kan du vissla? bara inått
20. Vem var den senaste som ringde dig? jonna
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? jag kan inte bara välja en
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? säkert
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? hahah, vad är det?
24. Tittade du på tecknat när du var liten? ja, bolibompa in my <3
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? typ tyresö centrum
26. Hur många syskon har du? ett, en lillasyster
27. Är du blyg inför det motsatta könet? jag tror inte det
28. Vilken film kan du alla replikerna till? bombay dreames
29. Äger du några popband t-shirts? aa, eller nej
30. När flög du senast? italien i sommras
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
32. Läser du för skojs skull? nej
33. Pratar du några andra språk? Än svenska? engelska, spanskalite tyska,
34. Diskar du din egen disk? ibland
35. Har du gråtit offentligt? jag tror det
36. Har du en stationär dator eller en laptop? jag har laptop,
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? ja, så gott jag kan
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jag vet inte
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten? JA
40. Kan du kasta macka ve, nej? haha
41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej
42. Vad har du med dig in på bion? sällskap och godis
43. Vem är din favoritlärare och varför? jag gillar ingen
44. Har du dejtat någon av en annan religion? nej
45. Vad har du för väder? dåligt
46. Har du en blogg?haha aa
47. Vilket är ditt favoritämne? dans och sångtillval
48. Gillar du att flyga? NEJ,
49. Vilket personlighet är ett måste hos en partner? allt, haha skulle ta en timme för mig att säga allt
50. När sov du senast på golvet? hhaa, när jag va liten kanske?
51. Vilken är din favoritdrink? inte mycket för drinkar
52. Gillar du din boendesituation? ja det gör jag
53. Vilken är din mammas hemstad? stockholm
54. Din pappas hemstad? fagersta
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej, det kan jag inte påstå
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ibland
58. Vilken är din favoritfrukt? vindruvor, jordgubbar
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper? vad är det? haha nej
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
62. Tror du på liv på andra planeter? haha nej?
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? min lillasysster
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? kille
65. Vad var det senaste du åt? kaka
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? tjejer
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? vet inte
68. Gillar du senap? nej, usch
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag pratar inte med mig själv, haha
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm? ja, om jag inte dör
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? jag vet inte riktigt
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
73. Tycker du om att krama folk? aa, vill du ha en kram?
74. Skulle du säga att du är trendig? haha absolut, :)
72. Äger du en digitalkamera? en, delar med familjen
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen? eller
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? aa, fast jag har aldrig vart med om det
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? jag grät nästan till, i taket lyser stjärnorna
76. Tycker du att du är attraktiv? attraktiv, hm?
77. Vad är du allergisk mot? ingenting
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? douglas eller viking, haha
80. Vad är det senaste du installerade på datorn? något bildpogram
81. Vilken är din favoritrestaurang? ?
82. När badade du i en pool senast? i sommras
83. Har du varit med i någon skolpjäs? ja, massor typ
84. Hur många barn vill du ha? inga jusst nu tack
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om? rock musik
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? jag vet inte
87. Har du åkt moped någon gång? aa, :)
88. Har du busringt någon gång? men nej? haha visst?
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? snart usa, haha
90. Kan du alla orden i nationalsången? tror det, så ja
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? hm aa
92. Kan man vara vän med sitt ex? japp,
93. Vad har du i din väska? säg något jag inte har?
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? haha, ?
95. Vad lyssnar du på nu? ingenting, eller dammsugaren 
96. Vad ska du göra nu? skriva klart det här och ta något att äta
97. Vad heter din mamma och pappa? malin och bernt
98. Hur många kusiner har du? frya
 99. Varför gör du det här testet? för att jag tycker att det behövs en lista i min blogg
100. Hur mycket är klockan nu? 17.15

Kommentarer
Postat av: agnes

kollade du på tecknad film när du va liten? haha du ba bolibompa in my

2008-02-24 @ 02:40:01
URL: http://enagnes.blogg.se
Postat av: agnes

..oj allt kom inte me, sen sa jag: va söt du e, älskar dig (:

2008-02-24 @ 02:42:59
URL: http://enagnes.blogg.se
Postat av: olivia

haa, käste litre
fel, fast det är teknbat på bolibompa, iallafall när jagf va liten, haha

2008-02-24 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0