uygh7ygik


 Hejsan hoppasan nu är det rebecca som gästbloggar =)
igår hade vi det skit mysigt vid vattnet,vi satt och grillade marshmellows? haha, och banan med choklad mmm gott var det!
idag så satte vi också vid vattnet och grilade korv med bröd båda gångerna med engångsgrillar, superbra!
oivia är lite orolig om vad jag skriver nu så det är bäst o jag gör det snabbt, hon är lite knasig va?, ibland undrar man m hon verkligen kommer från samm planet menmen rolig  och glad är hon ju alltid.
Vi hann med att hoppa studsamtta ett par gånger men jag suger, olivia däremot hoppar som en  galning.
på mån börjar vi skolan, SHIT!
nejnu ska jag gå, pusspuss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0