´lääääänge sen

hej alla :) gud jag har inte skrivit på flera veckor. jag hade det bäääst i usa det va varmt och allmänt bra haha. när jag kom hem så sommnade man typ 4 på morgonen varje dag men nu har jag vant mig igen. en dag efter vi kom hem så  kom vickan och becka första dan chilla vi typ bara och andra dagen åkte vi ut till skärgården och hade det mys, vi sov i en stuga som va. .äklig men det gick det också, sen på lördagen så åkte vi hem och då åkte vi till stan och tittade på  pride hujedamej vilka roliga människor haha men vi orkade inte titta på alla så sen gick vi vidare, jag va tvungen att köpa ett par skor för mina gick sönder och sen åt vi lunch på åhlens. blablablablaaa¨., och sen har jag inte gjort så mycket nu är mamma och pappa i spanien och kommer hem imorgon. nu ska  jag umgås med dom bästaste farmor och farfar haha ha det bäst

     

bild 1: delfiner 
bild 2: en... späckhuggare? eller? haha iallafall jag fattar inte hur hon kan stå där
bild 3: glad
bild 4: gladare haha oförberett 
bild 5: fattar ni va nära jag va? haha
 

 jag orkar inte lägga in fletr bilder nu 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Ihi, var ni på seaworld?

Jag saknar min sötis otroligt mycket.

2008-08-24 @ 20:16:03
URL: http://www.moaemilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0