vara med lisa idag

hej alla!image20
jag har inte bloggat på länge men det är för att vi har haft så mycket prov i skolan på sissta tiden, jag vet inte om det är kul att blogga längre heller, så vi får se om jag fortsätter, jag får aldrig några kommentarer heller, kommentera mera. och sen får ni gärna komma men önskemål om vad jag ska skriva om också. idag ska jah vara med lisa tror jag. men min mobil laddades ur när vi pratade så  jag ska ringa upp snart, haha, lisa undrade nog vad som hände. men nu ringde hon upp igen! vi kan inte bestämma oss vad vi ska göra nu, det är fint väder, så man vill inte vara inne kank´ske, någon som vet vad man kan göra? just ni måste komma och titta på live night. det är på tisdag, och  då visar typ 7orna upp daner och spelar i band haha. men kom och titta iallafall! biljetter finns och köpa på plan 2 på kulturama, lite reklam här! haha
ska gå och äta nu, är inte sugen på frukost! men aja hej då puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

asså olivia ta bort den där bilden och dom där andra också jag ser as konstig ut!

2008-06-17 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0